Shop Mobile More Submit  Join Login
Axel and Roxas dance by animegirl000 Axel and Roxas dance by animegirl000
I was board...
This was from Popotan [link]
Add a Comment:
 
:iconalishu:
Alishu Featured By Owner Mar 7, 2008  Hobbyist Writer
nya!!!!! so cute XDDD they are dancing
Reply
:iconlilimimi:
lilimimi Featured By Owner Mar 6, 2008  Hobbyist Writer
are they wearing pants?
Reply
:icondemonspite:
Demonspite Featured By Owner Mar 6, 2008
Very cute!
*faves*

Just so you know, that link didn't work...
Reply
:iconstelthfire:
stelthfire Featured By Owner Mar 5, 2008  Hobbyist Digital Artist
tis really cute!!!!!
Reply
:iconbleeding101hazards:
bleeding101hazards Featured By Owner Mar 5, 2008
hAHA lol
Reply
:icontadashii-betsu-dei:
Tadashii-Betsu-Dei Featured By Owner Mar 3, 2008
that is so cool! how do you do that?
Reply
:iconkitka589:
kitka589 Featured By Owner Mar 2, 2008
OMG I AM LAUGHING SO HARD I AM CRYING IT IS FUNNY i am crying more than laughing cuz people sleepin lol trying to keep it low
Reply
:iconivory-bell:
Ivory-Bell Featured By Owner Feb 27, 2008
[link]

I don't like to snitch, but I was just wondering if this person got permission to use your animation.
Reply
:iconcarla-ng:
carla-ng Featured By Owner Feb 27, 2008  Hobbyist Traditional Artist
lmao this is awesome :D
Reply
:icondeathpenaltyxiii:
DeathPenaltyXIII Featured By Owner Feb 25, 2008
They're dancing in time to my music... creeeeepy.... But adorable!!! <3
Reply
:iconserwa:
Serwa Featured By Owner Feb 24, 2008
lmao they sure enjoying them selves
Reply
:iconorange-creamsicle:
Orange-creamsicle Featured By Owner Feb 23, 2008  Student Digital Artist
thats so funny!
Reply
:iconfluff-misheru:
Fluff-Misheru Featured By Owner Feb 20, 2008
LMAO LOL
Reply
:iconshidoku:
shidoku Featured By Owner Feb 19, 2008
it's so cool ^^*
Reply
:iconunerasablesin:
UnerasableSin Featured By Owner Feb 18, 2008
OH MY GOD IT LOOKS LIKE THEY'RE FLASHING ME D8

*Shot*

Haha, still, you rock for this :XD:
Reply
:iconpinkydragon9:
pinkydragon9 Featured By Owner Feb 17, 2008  Hobbyist General Artist
WOOHOOO how'd ya do that 0_o
Reply
:iconchibinekodemyx:
chibinekodemyx Featured By Owner Feb 15, 2008
Caramelldansen=SUPER WIN! :thumb31924068:
Reply
:iconpsavenger:
PSAvenger Featured By Owner Feb 14, 2008
Awesome! I love art that has Axel and Roxas... :D
Reply
:iconakasunanosasorixd:
akasunanosasoriXD Featured By Owner Feb 2, 2008  Hobbyist General Artist
oh my GOD the cuteness!!! = DDDDDD
Reply
:iconkawaiiroxas13:
KawaiiRoxas13 Featured By Owner Jan 29, 2008
.....gay..i love it though hehe
Reply
:iconnaruhinatidusyuna:
naruhinatidusyuna Featured By Owner Jan 25, 2008
LOL this is so cute!!! i wuvs it so muches!!!
Reply
:iconprincess-heart:
Princess-Heart Featured By Owner Jan 27, 2008
I know!!! Isn't it adorable?
Reply
:iconnaruhinatidusyuna:
naruhinatidusyuna Featured By Owner Jan 28, 2008
yeah!!! luv it! :D
Reply
:iconqueenheartsx:
queenheartsx Featured By Owner Jan 25, 2008
wowish dis is rele kl two thumbs up xx
Reply
:iconzombieowl:
ZombieOwl Featured By Owner Jan 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
That is so freaking hilarious!!!!!....Ha! those are the only guys that can move their hips...
Reply
:iconhakai-tenshi:
hakai-tenshi Featured By Owner Jan 22, 2008
lol hecka funny
Reply
:iconmelancholymoods:
Melancholymoods Featured By Owner Jan 22, 2008  Hobbyist
Awesome!! XD
Reply
:iconrivenmist:
Rivenmist Featured By Owner Jan 22, 2008  Hobbyist Traditional Artist
lol, that's awesome. animation-sensation! o_O
Reply
:iconihatekairi:
ihatekairi Featured By Owner Jan 21, 2008
so cute and so cool

i guess this is one thing that proves that they're best friends...
Reply
:icongaarafairy:
gaarafairy Featured By Owner Jan 20, 2008   General Artist
it looks like momijes bunny dance

momiji is off of fruits basket he is a bunnyperson
Reply
:iconplayerezzzie:
playerezzzie Featured By Owner Jan 20, 2008
awww adorable i :heart: it!!!
Reply
:iconkate1332004:
kate1332004 Featured By Owner Jan 16, 2008
this is So cute! how many slides/ drawings did it take to do!? I'm really curious!!! 0.0 <3
Reply
:icondemoisellia:
Demoisellia Featured By Owner Jan 15, 2008
:lmao: Haha, they're so hilarious! Great job! Very cute.
Reply
:iconmercurybeast:
MercuryBeast Featured By Owner Jan 14, 2008
Sweet. :D
You're that same person off of YouTube, eh?
Reply
:iconkoippura:
koippura Featured By Owner Jan 14, 2008
how cute is that? luv it!
Reply
:iconsorix:
sorix Featured By Owner Jan 10, 2008  Student General Artist
omg, this is sooo cute! lolz
Reply
:icondfly-as-fabi:
Dfly-As-Fabi Featured By Owner Jan 5, 2008  Hobbyist Digital Artist
Nyaaa~~
Dance!
This is the cuteness thing ever!
hahahahaha
Reply
:iconathrun505:
athrun505 Featured By Owner Jan 5, 2008
Hehehe!! LOL!!!
Reply
:iconalanaxuchiha:
AlanaxUchiha Featured By Owner Dec 29, 2007
ahahaha.
caramelldassen dance, right?
Reply
:icongreatwhiteshark1:
GreatWhiteShark1 Featured By Owner Dec 24, 2007
I saw this on YouTube... O.o
Reply
:iconkatietsbiggestfan:
KatieTsBiggestFan Featured By Owner Dec 21, 2007
Yay its caramel dansen!
Reply
:iconkyerial:
Kyerial Featured By Owner Dec 19, 2007
thats the lizard girl dance from youtube you rock
Reply
:iconrinoa93:
rinoa93 Featured By Owner Dec 19, 2007
i like it a lot XD it's really funny

i have the original image in my profile

:+favlove:
Reply
:iconhairballmeister:
hairballmeister Featured By Owner Dec 15, 2007
Dance!
Reply
:iconspacerocketbunny:
spacerocketbunny Featured By Owner Dec 14, 2007  Student General Artist
oohhh random lol
Reply
:iconjayraymayplay:
jayraymayplay Featured By Owner Dec 11, 2007
oh wow...i wanna do that!
Reply
:iconrockydee:
RockyDee Featured By Owner Dec 11, 2007
Caramelldansen! i lurv that song! ^^
Reply
:iconfrostedcupcake143:
FrOsTeDcUpCaKe143 Featured By Owner Dec 6, 2007
hehe. i get it lol. <333
Reply
:iconanimethorn:
AnimeThorn Featured By Owner Nov 29, 2007
That's wicked! was this hand drawn :D?
Reply
:icondarling-malevolence:
darling-malevolence Featured By Owner Nov 29, 2007
OMG! XD
it looks like that Hare Hare Yukai(ei?) Dance! TT^TT so cute its almost sickening.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 16, 2006
Image Size
217 KB
Resolution
408×329
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
87,074 (3 today)
Favourites
3,424 (who?)
Comments
528
Downloads
3,359
×